Őseink öröksége: Csillagkapu, a magrévülés nyitja

Őseink öröksége: Csillagkapu, a magrévülés nyitja

Őseink öröksége: Csillagkapu, a magrévülés nyitja

Ki mit forgat a fejében és miképpen? Mi igéző ősmag szókat a térbeli képben....

Révülsz. Használod a magyar nyelv képesítő, képmegjelenítő tulajdonságát, a szintjeit, a szentségit. Kiüríted fejedből a képtelenségeket, illetve a média keltette mesterséges bűntudatot.Nem félsz. A fél-elem nem lehet teljes, te viszont igen. Megkeresed a tökéletes csendet és ürességet, majd megmerítkezel a teljességben. Mersz és merülsz, majd felszínre törsz. A gondolatod ereje szóban és formában is kitárul. A fénymadár vagy, tested a légben térül, a szárnyad tárul, alattad a négy világtáj terül, te vagy már a turul. Szállni tudsz és szellemként repülsz. Megkaptad a hatalmat, hát megteremted saját képedet és világodat. Tedd úgy, ahogy neked tetszik. Képhordozó szókat forgatsz a fejedben, ha kell csendben, a megfejthetetlennek tűnő rengetegben.Belső és külső képeket látsz, ahogy az Égig érő fa szent fokos rendszerén fel alá jársz. A tested energiacsokrain (a csakrákon) kívül a sejtjeidbe is betérsz, énekeddel Őseid és Isten szent neveivel erőt adsz a testednek, majd a szakrális geometria összefüggéseivel az atomi szerkezetbe jutsz. Összpontosítasz és kiáradsz.
Te vagy a színtiszta logika és a szétáradó érzelem. Elképzeled és gyűjtöd a fényt. Kintről be, bentről ki, mert a Világegyetem minden irányban végtelen. Belezuhansz a parányvilágba, a magokba és a láthatatlan térítő-terítő hullámzó szövetébe. Most már a szöveg a szövet és tennenmagad a mag.Érzed a végtelen erejét. A képek szavakat, az újabb szavak képeket hoznak neked. Játszol a szavakkal, mert a szóragozás az szórakosgatás és a legjobb szórakozás. Azután hagyod, hogy a szavak által hordozott képek játszanak veled. Ha tiszta vagy hagyod magad. Eltűnsz, eltűnődsz, majd visszatérsz. Elképzeled, ahogy test nélkül a Földanya méhében, a magvában, a magmában vagy. Onnan erőt veszel és belerévülsz a naprendszer magjába, a Napba. Ha sokat gyakorolsz és meg vagy tisztulva, akkor a Tejút magján is átjuthatsz. Különbbé válsz önmagadnál, nem féled a szellemeket, hiszen te is az vagy, teremtett emberi testedben. Hatalmat kaptál az elemek felett. Tudsz tüzet gyújtani, vizet szabályozni, földet művelni és szálltatni a szót a széllel. A tiéd az elért elem: az értelem.Minden nagyság és rend átjáróját, de téged is az Ősök szelleme őriz. Kiterjedhetsz térben és időben. Visszamehetsz és átélheted újra az életed, a megszületésedtől kezdve a mostani pillanaton át, az elképzelt jövőképekig. Mozgó emlékképeiddel egyre tudatosabban utazhatsz a múltba és az időn túl egyaránt. Kaput nyithatsz a test nélküli létezés igaz világába, majd visszatérsz, mert feladatot kapsz. Képesítsd a szebb jövőt, érj az égig! Isten is megsegít.

Szemléletváltások a szemlélekkel vagyis lelki szemünkkel

Az általunk értékesített kézműves termékek a magyar világképet tárják elénk. Nem csak mesevilág ez, hanem egyben komoly tanítási rendszer is. A jobb és bal agyféltekés gondolkodás fejlesztése egy időben, egyszerre. A Tetejetlen fa szent fokos rendszere tárul elénk, mely a keleti bölcsesség útjait is magában foglalja. Az agyi neuronhálózat olyan, mint egy fa lombkoronája. A fényben virágzó lomb az agy legősibb részével, a köztiaggyal, mint törzzsel alkot egy szent hármashalom-egységet. A jobb és a bal agyfélteke külön külön nem érhet az égig, úgy nincs mód igazi lelki utazásra. Egységben van a fénynek ereje. A lelki szemünk magja, a tobozmirigy a belső csillagkapunk. Van közös külső csillagkapunk is, a magyar világkép természetesen itt is, ott is értelmezendő. Jól megvilágítja mindez, hogy mennyire helyes több nézőpontból értékelni a dolgokat. A tört-én-elem szavunk az egyéni és a nemzeti szinteken való megoldásra is rávilágít. A külső, manipulatív hatások által széttöredezett tudatot illetve nemzettudatot a magyar nyelvi ősgyökrendszer képesítésével tudjuk egységbe kovácsolni.

Szuszék a magyar világkép 3 dimenziós (magyarul térülős) megjelenítésével:


(A szuszék rendelésre készül. Részletekért érdeklődj üzletünkben!)

A szuszékon feltűnő jelképek egy álomból ébresztenek: Csillag és kapu, Égig érő fa, mely az Élet és Tudás fájának egysége. Szent hármasságot alkot úgy, mint a jobb és a bal agyfélteke a köztiaggyal. A láda tetején a csillagos égbolt jelenik meg, méghozzá Nimród csillagképével, a Vadász csillagképpel. Nimródot, a magyarok ősapját jelképezi a madár formájú egyenlő szárú kereszt. Nimród atyánk alakja a szakrális geometria alapjaiból jól ismert hatszirmú virágot tartja a szuszék tetején. Ez a jelkép az Élet magjának közepe. Ebben a megjelenítésben az Élet és Tudás magja, ugyanakkor az égbolton a Vadász csillagkép közepe. A legfontosabb csillagképünk, hiszen a Tejút galaxis magjába vezet csillagösvényen. Két oldalon a Kis Kutya és a Nagy Kutya csillagkép védi. Ők így, ebben az irányban is Hunor és Magor megfelelői. Hon Őr és Mag Őr.

Érdemes egy kicsit elidőzni a fenti frigyláda részleteiben. Mivel az égbolton a látható és a láthatatlan is jelen van, egy rejtett jelképrendet is megtalálhatunk. Ez a "sólyom tolla" jelkép mely az Atyát köti össze fiaival, a jinjang nagyon közeli rokona. A pirossal illetve zölddel jelölt részekről van most szó. Ezek a hajlított csepp alakzatok sok ősi ereklyénket összekötik. Természetesen a Szent Koronán is jelen van, de erről később beszélünk majd. Megtanuljuk azt, hogy a jelképek több szinten értelmezhetők és az egyik meglátás megerősíti a másikat.
Nemzeti színeink a sarki fényben is feltűnnek, ez is Nimród égi-földi koronája.

 

A következő képen, a tarsolyok közül a bal oldalon: a Föld első királya madár alakban jelenik meg nekünk. Csőrében és fején a beavató jelképpel.

 

 

A rakamazi turulos, ezüstözött tarsoly mellett a Szolnok-Strázsahalmi aranyozott, majd jobbra az esztergomi oroszlános látható.
Mint minden ősi jelképünk, több szinten hordozzák az információt. Megtanítanak több szempontból elemezni és feljutni az Égig érő fa szent fokos rendszerére. Az emelt mancsú, páncélos isztergami oroszlán a Tetejetlen fa földi őrzője. A Földre szállt őrző természetesen képes újra szárnyakat növeszteni, így visz át a griff és táltos paripa jelképrendbe. Az őrzők tehát mozgásban vannak és a magyar magtudással az egész bolygót megkerülik.

 

 Oroszlántól a táltos paripáig mindenféle alakban, gyakran páncélzatban ábrázolva.

 

Kézműves tárgyak

 

A zempléni fejedelmi csésze másolata.

Ősi hit ősi erő

A gyönyörűen kidolgozott zempléni fejedelmi csésze mellett a modern élet hagyományőrző tartozékai: maroktelefontokok különböző tájegységek hímzéseivel. Minden hímzés több szinten tartalmaz információt. Egy egy jelkészletről és öltéstechnikáról, valamint a tájegységre jellemző elnevezések összefüggéseiről órákat lehet beszélni és ezt igény esetén meg is tesszük.

 

Egyedi kézműves termékek az otthonunk díszei

 

A kézzel készített, egyedi díszítésű ajándéktárgyak és kellékek mellett a hímzett jelvények is a tanítási rendszer részét képezik. Sokan nem is gondolnák, hogy az öltéstechnika miként kapcsolódik az Élet és a Tudás fájának egységéhez. A szakrális ősi tudás és a modern tudományos felfogás találkozásáról szólunk.
 

Zuhanjunk bele a téridő szerkezetébe!

Utazzunk egyet hagyományőrző módon! Őseink tudása, a Mag-központú gondolkodás tanítása a terítőkbe van kódolva. Megismeréséhez a magyar (magerős, ma agyerős, magáradatos, hunoros-magoros, tehát honőrös-magőrös) világmodell és a hagyományok ismerete szükséges. Kezdjünk hozzá képzeletbeli utazásunkhoz, készítsük elő a terepet! Szükségünk lesz néhány képzeletbeli dologra: terítőre, asztalra és fényforrásra.

 

Kézzel hímzett téridő terítő csodák

Matyó, gömöri, mezőségi, bagi, kalocsai, rábaközi, torockói, kunhímzéses és más tájegységek mintái nagy választékban.

 

Mindenki el tud képzelni egy súlytalan asztalt, de akár azt is, ahogyan azt magunk előtt forgatjuk. Ez egy számítógépnek már igen komoly műveletek sokaságát jelenti. Nekünk mindez mégis megy, minden erőfeszítés nélkül, egy pillanat alatt.

Képzeletbeli fényforrásunkat a belső látásunk adja. Amikor képekre gondolunk olyankor fény képződik a fejünkben. Létre jön, tehát életre kel a sötétben. Ott leszünk ezáltal, ahol az elért elem, az ért-elem él, ahol az ürességben a teremtő erő alakot képez, ott ahol az éter él. Ez az elme eleme, itt aztán elemében van!
A fénymag az igemag (angolul a kép image). A hang rezgéséhez és terjedéséhez anyag kell (levegő és hangképző szervek), a fény magosabb (magasabb) szintű rezgés, a semmiben is terjed.
Amennyiben a belső képeinket jól tudjuk mozgásba hozni, akkor a teremtést gyakoroljuk. Ez egy hatalmas (hat-alommal bíró) képesség. Lényegében teljes sötétségben is tudunk fényre gondolni, fényt összpontosítani és valamire teríteni, vagy akár 3 dimenzióban kiterebélyesedve téríteni. Az ember összpontosítva és kiárasztva a fényt, tehát képes teremteni. Mondhatja azt, hogy: A saját elmém az én terem, ott van az hely ahol az öntudatom létrejön, ahol a fény terem. Amikor a belső hang és képalkotás egyszerre működik akkor a két agyfélteke egy. Az egy agyam tehát az én fényterem.

Örök fény alapú életformák vagyunk jelenleg egy szén alapú biológiai testben. Testünket képzeletben el tudjuk hagyni, olyan kicsinek képzeljük magunkat és a nézőpontunkat, hogy mindenhova beférünk. Kezdjünk hozzá a képalkotáshoz, a fényutazáshoz!

Fantáziánk határtalan, mégis kezdetben maradjunk két lábbal a Földön, használjuk a tömegvonzást (gravitációt). Használjuk úgy, mintha azt bármikor ki is tudnánk kapcsolni!
Egy asztalt forgatni a levegőben nem nagy ügy. Jobbra balra, egyre gyorsabban megy. Játszhatunk a lábaival, leválasztva azokat a lapról, keretet készíthetünk belőlük, forgathatjuk a keretet az asztal lapja felett. Az asztallábakból alkotott kereten áthúzhatjuk az asztallapot, ha kell lekicsinyítjük hogy átférjen rajta.
Tegyük le azt az asztalt, szépen, egyben és most már az asztalterítőre összpontosítsunk! Állítsuk jó erősre a gravitációt, maradjon most már az az asztal a helyén. Ne a fantáziánk játsszon velünk hanem mi ővele. Pontosabban váljunk eggyé gyors tudat feletti részünkkel és így érdekesebb helyekre is eljuthatunk.
Képzeljünk el egy hímzett terítőt és hajtogassuk össze élére!

Az összehajtott és jól levasalt asztalterítőt sík felületre helyezünk, rá az asztal lapjára, középre. Feltesszük tehát azt, az alaposan felkészített lapos asztallapra. Az összehajtott terítő is lapos, egyenesre vasalt lapokból áll. A lap a sík, ez az alap. A lap oldalnézetből él.
Több lap oldalnézetből: élek. Hajtogassuk szét úgy, ahogy kell, hogy befedje az asztalt!
Képzeletbeli terítőnk a kihajtás után teljesen lapos, a vasalás nyoma nem is látszik rajta.

Vizsgáljuk meg az üres, hímzés nélküli részt! Lelki szemünk segítségével, az irányított képzelet képességével, belezuhanunk ("zoom"-olunk) majd az anyagba. Láttunk már közelről lepedővásznat, hát becsukjuk a szemünket és elképzeljük azt, amit nagyítóval látnánk. Ja, hogy megy ez nyitott szemmel is, olvasás közben? Két helyen vagyunk egyszerre... Ilyenkor nyitjuk ki jobban lelki szemünket. Utazásaink hatására majd egyre jobban fel fogjuk szabadítani ezt a "nem teljesen szabad szemünket", ami egyes kultúrákban a harmadik szem, tudományosan agyunk közepén a tobozmirigy. Mi hívjuk csak nyugodtan a lelki szemünknek. Lelki szemünkkel jóval többre vagyunk képesek mint egy nagyítóval.
Helyezzük magunkat a szövetbe! Nézzük a cérnahálózatot! Egyenesekből áll, de jobban megnézve az egyenesek íves spirálok csavarodásai. Messziről négyzetháló, innen nézve meg egy kötélrendszer. A kötelek több szálból vannak összecsavarva és egymáson hol alul hol felül, teljesen szabályosan vannak összebújtatva. Ha kiemelkedünk kicsit a kötélzet síkjából, akkor újra látjuk a rácshálót, de már az elemi szálakkal, a fonott kötélzettel együtt. Közelről nézve, néhol a kötelekből egy-egy vékonyabb csavart szál lóg ki. Nem tökéletes csak kötött, fonott köteles.
Hoppá, közben egy szinttel beljebb jutottunk...

Képzeletben utazunk, zuhanunk, leképezzük a képi adat-áradatot, közben a képi gondolkodásunk segítségével kimondjuk amit látunk. A magyar nyelv erre képesít bennünket. Szóval zuhanunk, egészen a szövetig és így eljutunk egy "szabad szemmel" már alig kivehető térhálózatba. Cérnaszálakból épített lap. Lebegünk itt egy kicsit, a szálak között gondolatban.
A továbbiak megértéséhez szükség van az emberi gondolkodás hagyományőrző alapjainak ismeretéhez. Nem kell sok mindent megjegyezni, csak azt, hogy emberi testben, a Földön létezve a férfi és a nő két különböző minőséget képvisel. Egymást jól kiegészítik mint két fél, a fél-elem-et és két-s-ég-et leküzdve egy-s-éget alkotnak a szer-elemben. Megfelelő kultúrával egy tökéletes minőséget képesek elérni.
Hagyományosan a férfi minőség a kiáradó, a napsugár, az egyenes. A nő a vevő és visszatükröző, a holdsarló szerű és az íves. Adám Ádám (a világnak), vevém ívem: Évám. Kezdetben még nem volt férfi és nő, csak Ádám volt. Ő még nemtelen, tehát nem nemes de már neves. Ádám bordájából, így az egyik ívéből lett Éva (közben kialakult a: név az Te) majd létrejött a kulturált nemiség és nemesség. A rovás jelkészletben egyébként az "N" betű az ív, a Nő betűje. Angolul Éva neve Ív (Eve). Jegyezzük meg, hogy az elsődleges szinten az egyenes a férfi, az íves a női minőséghez áll közelebb. Ez a hagyomány alapja. Most pedig térjünk vissza a szövet fölé, a szövetség alapjaihoz!

A üres szövet anyaga valójában lyukakból és anyagból képzett rácsháló. Egyenesekből áll, szabályos négyzethálót alkot. Ez a háló egy elsődleges sík, az alap lap ami képes a meghajlásra. Most, ezen a szinten (az asztalra kiterítve) még egyenes. Egyébként pedig olyan mint a téridő szerkezete, amit meghajlít egy csillag vagy bolygó, elhajlítja az anyagsűrűség és az energia változása. A szövet anyagát vizsgálva egy szabályos, egyenesekből álló, mondhatni, adatelhelyezésre váró 2 dimenziós síkot (mátrixot) látunk. Nincs itt semmi, de mégis van valami. Egy változásra képes térszerkezet, hiszen levehetjük az asztalról, más formát is adhatunk neki. Egy hálózat, mely elő van készítve a hímzés befogadására és megtartására.
Utazásunk elején vagyunk még, de hogy komoly dologról lesz itt szó, azt már sejthetjük, sejt szinten érezhetjük...
Maga az asztalterítő olyan tudásba avat be mint a meghajlított téridő szerkezetének a megértése, amiben az égitestek térülnek fordulnak, pályán maradnak, tehát keringenek. A téridő szerkezete a "térítő-terítő". Ez a lap az alap. Vizsgáljuk meg alaposabban, folytassuk képzeletbeli utazásunkat a térben és az időben!
Maradjunk még a hímzés nélküli, fehér, szűz résznél. Az egyenesekből álló térítő-terítő anyaga még sík. Még nem térül, még csak fekszik az asztallapon, tehát terül.
Tudnunk kell, hogy a természettisztelő népeknél, a Világmindenség megértése felé járható utak, a teremtés geometriáján keresztül is vezetnek. Az emberi felfogás kiterjesztéséhez (mind térben, mind időben) a hagyományok alapos ismerete alapfeltétel.

Emlékezzünk vissza, hogy "A lap a sík, ez az alap. A lap oldalnézetből él. Több lap oldalnézetből: élek." A létsíkok között szabadon átjárhat az örök életű lélek.
Mag-központú gondolkodásunkban több létsík, több párhuzamos létezési alap létezik. Ezek között lelki szemünk segítségével révüléssel is utazhatunk. Ha már képzettek vagyunk akkor egy összehajtott terítőn is át tudunk látni.
Hajtsuk össze a terítőt élére, több rétegben és zuhanjunk bele újból rettegés nélkül. Teresítettük a rendszert, a lapokból egy összetett rendszert alkottunk. Ez már egy több dimenziós tér. Nem csak 3 dimenzió van, nem csak 6 irány. Hiszen kifelé és befelé is tudunk menni, ráadásul a terítővel közben alakot ölthetünk.

Több lapon, több időben lehetünk jelen egyszerre. Gondoljunk csak egy gyönyörű, hagyományőrző női viseletre! Hú mennyi fodros szoknya és ráadásul pördül aki viseli. A nő ünnepel és táncol a viseletben, viselkedik benne úgy, hogy tisztában van a ruhadarabokban jelenlévő tanítási rendszerrel. Ez adja a viselkedés alapjait, nem pedig egy divatbemutató. Egy hagyományőrző viseletben nemes a mozgás mert egy sokkal nagyobb Világegyetemből való a viselője is.
Térül fordul, forog, perdül, táncol. Népi viseletében a világmodellek forognak. Forog a világ, a sokféle virág amikor a nő táncol benne. Több réteg, fodros ruhadarab egymáson perdül és fordul, miközben a női testtől hol eltávolodik, hol rásimul.